FANDOM

Shadow the Hedgehog (シャドウ・ザ・ヘッジホッグ Shadō za Hejjihoggu?), znany również jako Najpotężniejsza Forma Życia(angUltimate Life Form) (究極生命体 Kyūkyoku Seimeitai?) – antropomorficzny czarny jeż, będący hybrydą z Black Armem. Shadow został stworzony przez Profesora Geralda Robotnika z DNA Black Dooma, na pokładzie Kosmicznej Kolonii ARK, jako finalny produkt Projektu Shadow. Celem jego istnienia miała być możliwość przeprowadzenia badań nad śmiertelnie groźnymi dla ludzkości chorobami, głównie nad chorobą wnuczki Geralda, Marii Robotnik. Projekt został jednak zamknięty, a Shadow został złapany przez wojsko i osadzony na wyspie Prison Island.

50 lat później Shadow zostaje przebudzony ze stanu hibernacji przez wnuka Geralda, Doktora Ivo Robotnika, lepiej znanego pod pseudonimem Eggman. Początkowo celem Shadowa było zniszczenie Ziemi i pomszczenie śmierci Marii, ale ostatecznie jeż postanowił ocalić ludzkość, co niemalże przypłacił życiem. Czarny jeż zdołał przeżyć upadek z kosmosu, ale stracił pamięć. Prawdziwe wspomnienia odzyskał po spotkaniu z tym który dał mu życie - Black Doomem. Shadow zniszczył kosmitów i ocalił świat po raz kolejny, a także postanowił zostawić przeszłość za sobą i wstąpić w szeregi organizacji GUN.

Shadow jest cichy i nieustępliwy; dąży do wyznaczonego celu z wielką determinacją i zawsze dotrzymuje obietnic, nieważne co stanie mu na drodze. Znany jako jeden z największych rywali niebieskiego jeża Sonica, któremu potrafi dorównywać w szybkości i wielu innych umiejętnościach. Jako Najpotężniejsza Forma Życia, Shadow jest praktycznie niezniszczalny, a także jest w stanie uwalniać energię Chaosu w postaci Kontroli Chaosu, Włóczni Chaosu, lub Wybuchu Chaosu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki