FANDOM

Rouge the Bat (ルージュ・ザ・バット Rūju za Batto?, pol. Nietoperzyca Rouge) – jedna z głównych postaci z serii Sonic the Hedgehog, która zadebiutowała w grze Sonic Adventure 2. Jest antropomorficzną nietoperzycą oraz złodziejką klejnotów, która pracuje na boku jako rządowy agent dla Prezydenta oraz agent G.U.N.. Światowej sławy łowczyni skarbów, Rouge ma słabość do klejnotów, w szczególności do Głównego Szmaragdu i Szmaragdów Chaosu. Jako agent, Rouge jest przeszkolona w walce i infiltracji. Posiada mocnego kopniaka i potrafi szybować.

Rouge jest oszukaną i zagadkową osobą, jej motywy prawie zawsze są niewiadome. Jest sprytna, bezczelna i uwodzicielska oraz wie, jak zdobyć to co chce. Kiedy tylko ma coś na celu, zawsze do tego dąży, nie zwracając uwagi na cenę. Pomimo że wydaje się, iż Rouge jest nierozsądna, to pod jej zewnętrzną powłoką kryje się realistka, która wszystko dokładnie przemyśla. Mimo to, Rouge jest lojalna dla swoich najbliższych przyjaciół i to nie jeden raz pomagała Sonicowi oraz jego przyjaciołom w ratowaniu świata.