FANDOM

Emperix the hedgehog by megamansonic1-dayexj2

Emperix The Hedgehog Upgraded SADX Brancelets in Gloves and Shoes from Silver
Shoes from Shadow

Emperix the Hedgehog (ソニック・ザ・ヘッジホッグ Emperixu za Hejjihoggu?) – główny bohater serii Sonic Ultimate Universum. Emperix jest złotym jeżem, którego charakterystyczną i najbardziej rozpoznawalną umiejętnością jest możliwość poruszania się z super prędkością i super siła.

Emperix wielokrotnie ratował świat przed wszelkimi zagrożeniami, odwiedzając rozmaite lokacje, planety, a także wymiary. Jego największym wrogiem jest Doktor Finitevus, zła kolczatka pragnąca dać złą moc szmaragdy chaosu i wybudować w mobiusie swoje Imperium Kolczatek. Emperix zawsze powstrzymuje doktora, samodzielnie, lub z pomocą przyjaciół, wśród których najbliższy jest mu Kay the Echidna.

Osobowość

Emperix jest odważny, nie boi się podejmować ryzyka, lubi się popisywać. Chłopak również jest heroiczny, skory do pomocy. W trudnych sytuacjach umie wybrać najlepszą opcje.

Umiejętności

Emperix umie dobrze obsługiwać Transformacjami, również bardzo dobrze umie jeździć na deskorolce i motorze. Chłopak jest bardzo inteligenty.

Wady

Emperix największą słabością są Transformacje - gdy straci szmaragdy chaosu lub jak ktoś użyje Wybuchu Chaosu, wtedy jest zraniony. Jego największym lękiem są black arms, brzydzi się ich.

Historia

Emperix urodził się rok później po rozpoczęciu wojny z Badnikami. Przez wojnę rzadko spotykał się ze swoim ojcem, .

Ogólne

Po "śmierci" ojca, Emperix "odziedziczył" po nim Moce musiał przejąć jego obowiązki oraz stanąć do walki z Badnikami.

Najważniejsze odcinki

  • "Emperix: Początek" - Emperix zdobywa Transformacje.
  • "Pierwsze wyzwanie" - Pierwsze starcie z Badnikami.
  • "Wszystkiego najgorszego" - Emperix ma już 12 lat.
  • "Test na bohatera" - Test umiejętności Emperixa.
  • "Stacja kosmiczna A.R.K" - Pierwsza wielka misja, a zarazem pierwsza misja w kosmosie.
  • "Witamy w mroku" - Pierwsze spotkanie chłopca z Mephilesem i jego armią.
  • "Klęska żywiołowa" - Pierwsze spotkanie chłopca z Nazo i Metal Sonicem.
  • "Coś tu cicho..." - Emperix dowiaduje się, że ojciec żyje.
  • "Jak to możliwe, że..." - Emperix wraz z Sonicem i Knucklesem i Kayiem ratują ojca.
  • "Ostateczna wojna cz.1" - Rozpoczęta wojna z Badnikami.
  • "Ostateczna wojna cz.2" - Śmierć ojca i wygrana wojna z Badnikami;Zdobycie Hyper Transformacji.
  • "Dystrykt 10" - Bohater dowiaduje się o Krysztale Nieskończoności.
  • "Kryształ nieskończoności" - Uncle Chuck wyjaśnia bohaterowi czym jest Kryształ nieskończoności.
  • "Rozpacz, walka, pieniądze i zemsta" - Chłopak tworzy grupę "Strażnicy wszechświata" i zaprasza do niej Shadowa.
  • "Ponownie klęska..." - Emperix ratuje Mine, oraz ratuje planetę będąc Hyper Emperixem.
  • "Poza naszym wszechświatem" - chłopak odkrywa Seelkadooma.
  • "Projekt Fredoom Fighters"- Emperix poznaje członków grupy Fredoom Fighters i zdobywa nowych członków do grupy "Strażnicy wszechświata".
  • "Nowy nie zawsze znaczy lepszy" - Emperix poznaje Silvera, Blaze i Marine.
    Emperix 25 years old by alinathecat12-d3jef1b-1