FANDOM

Emperix the Hedgehog (ソニック・ザ・ヘッジホッグ Emperixu za Hejjihoggu?) – główny bohater serii Sonic Ultimate Universum. Emperix jest złotym jeżem, którego charakterystyczną i najbardziej rozpoznawalną umiejętnością jest możliwość poruszania się z super prędkością i super siła.

Emperix wielokrotnie ratował świat przed wszelkimi zagrożeniami, odwiedzając rozmaite lokacje, planety, a także wymiary. Jego największym wrogiem jest Doktor Finitevus, zła kolczatka pragnąca dać złą moc szmaragdy chaosu i wybudować w mobiusie swoje Imperium Kolczatek. Emperix zawsze powstrzymuje doktora, samodzielnie, lub z pomocą przyjaciół, wśród których najbliższy jest mu Kay the Echidna.

Opis

Emperix jest złotym, 12-letnim jeżem lubiącym przygody. Jest wyluzowany. Ma niebieskie oczy, białe skarpetki i rękawiczki oraz niebieskie buty z białym paskiem.

 Charakter

Emperix ma Charakter bardzo podobny do sonic'a, silver'a, espi'a i tails'a, jednak jest bardziej mądrzejszy. Lubi latać oraz pływać, lubi przygody a także Ashure i Snowy'ego.

Osobowość

Emperix jest odważny, nie boi się podejmować ryzyka, lubi się popisywać. Chłopak również jest heroiczny, skory do pomocy. W trudnych sytuacjach umie wybrać najlepszą opcje.

Umiejętności

Emperix umie dobrze obsługiwać Transformacjami, również bardzo dobrze umie jeździć na deskorolce i motorze. Chłopak jest bardzo inteligenty.

 Historia

Utworzenie

W 2016 roku, kiedy EmperixSkyMelody tworzył swojego deviantarta, wpadł na pomysł zrobienia swojej "fanowskiej postaci" - Sonica przekolorowanego na swoje kolory (oprócz czarnego).

Rozwój

We 2016 roku EmperixSkyMelody tworzył swoją fanowską postać w grach takich jak Roblox i Sonic World.

 Transformacje

  • Super Emperix
  • Lightining Emperix - transformacja zasilana energią Prądowego Wispa.
  • Wind Emperix - transformacja zasilana mocą wiatru.
  • Water Emperix - transformacja zasilana mocą wody.
  • Fire Emperix - transformacja zasilana mocą ognia/lawy lub energią Red Bursta.
  • Dark Emperix - transformacja zasilana Fałszywymi Szmaragdami Chaosu lub rozpaczy i wściekłości.
  • Ice Emperix - transformacja zasilana mocą lodu.

Galeria